İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

4 Nisan 2012 Çarşamba

Letters from China #1

Iyi bir is bulup nihayetinde hak ettigin yerlere gelmene olanak saglayacak adimlar atmaya baslaman cok sevindirici bir haber. Benim deneyimimde soyle oldu. Istediklerimi elde etmeye basladikca hirslarimin azalip bana ellerinde olmadan istediklerini veremeyen insanlara karsi onyargilarimin ve suclamalarimin azaldigini gordum. Bu aslinda benim dunyayla barismam gibi bir surec. Hala daha kendim basta olmak uzere dunyayla tam barismis degilim. Daha iyisine ulasmak icin cabalayacagimi vê tamam diyecegim yere gelene kadar elestirel kalacagimi biliyorum. Ama cevremdekilerin boyle olmamda bir suclari olmadigini anlamam vê idealist olmamayi secen insanlarin tercihlerine saygi duymam gerekiyor. Bu yuzden babamla, omrunun geri kalan bolumunde, onun bende biraktigi guzel anilar gibi onda guzel anilar birakarak yasamak istiyorum. Cunku pismanliklar yapmadigimiz seyler olunca daha fazla aci veriyor. Kaldi ki her insanin her gun yatarken kendine verdigi bir muhasebe var; onu hesaplari ve hataylariyla basbasa birakmak bile yeterince agir olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder